• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 15 مهر 1398
کد مطلب : 83413
+
-

رونق اشتغال در تنگستان با همکاری بانک‌ها

رونق اشتغال در تنگستان با همکاری بانک‌ها

فرماندار تنگستان خواستار همکاری بانک‌ها در توسعه اشتغال شد و گفت: با توسعه طرح‌های اشتغال امیدواریم آمار بیکاری شهرستان کاهش چشمگیری پیدا کند.

 به گزارش مهر، «عبدالحسن رفیعی‌پور» در نشست کارگروه اشتغال و رونق تولید شهرستان اظهار کرد: باید مسیر تولید را در راستای «رونق تولید» هموار کنیم و این وظیفه همه مسئولان است.

وی ادامه داد: اگر به دنبال رونق تولید هستیم، باید در پی جذب سرمایه‌گذار باشیم و با حمایت از سرمایه‌گذاران مقررات دست‌وپاگیر را حذف کنیم و مسئولانه تصمیم بگیریم. رفیعی‌پور تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و اشتغال، لازم است مدیران اجرایی به دنبال راهکارهای مختلف برای ایجاد اشتغال باشند و افراد را به تولید تشویق کنند. 

فرماندار تنگستان ضمن تشکر از مدیران عضو کارگروه اشتغال و روسای بانک‌ها افزود: بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در سال ۹۷ و ۹۸ در تنگستان به طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت شده که با اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها بالغ بر ۶۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد. 

رفیعی‌پور بیان کرد: از محل تسهیلات اشتغال‌زایی بانک سینا برای تعدادی از طرح‌های بزرگ در حوزه‌های کشاورزی و صنعت اعتبارات خوبی اخذ شده است که با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها نیز اشتغال بسیار خوبی صورت خواهد گرفت. 

وی با تاکید بر همراهی مدیران ادارات و بانک‌ها با سرمایه‌گذاران گفت: بیشتر این طرح‌ها تا پایان سال ۹۹ تکمیل می‌شوند و به بهره‌برداری خواهند رسید. رفیعی‌پور با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر بر طرح‌ها خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم می‌آورد و امیدواریم آمار بیکاری شهرستان کاهش چشمگیری پیدا کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید